dissabte, 28 de març del 2009

DES DE LA PREHISTÒRIA (3, i últim post prehistòric).

Us fem arribar les darreres notícies des de la prehistòria.



Les instal-lacions de Ca n´Oliver estan ben cuidades.



Parant taula pel darrer dinar (arròs a la cassola, pollastre i "vasito" de gelat de vainilla i xocolata.



Aqui podeu veureuna mostra del què han fet els alumnes: llàntia, eina amb mànec, gavinet emmanegat amb pell, mostra de pintures vegetals, còdol per a tallar.




Foto de família: aumnes, monitors i mestres.

Falicitem a tot l´equip de Ca n´Oliver: monitoratge, cuineres, i administració, pel seu bon treball: coordinat, de qualitat i motivador. MOLTES GRÀCIES!!!

LA ROSA MARIA, LA SÍLVIA, LA IRENE,LA MARTA, LA MARGA I EN JAUME volem felicitar a totes les nenes i a tots els nens pel seu molt, molt, molt bon comportament i dir- vos que ens ha agradat veure com us ho passàveu bé i gaudíeu d´aquestes coònies. MOLTES FELICITATS!!!

I per acabar, el crit de guerra:

EO EO?,

OÉ!

EO EO?,

OÉ!

EO EO?,

OÉ OÉ OÉ!!!


FINS A L´ANY QUE VE!!!!

20 comentaris:

  1. Hola,això, si que ha estat una sorpressa, vosaltres de colònies i aquí ha Figueres veient que feieu cada dia i com us ho passaveu de bé, gràcies a aquest invent de l'ordinador i es clar a en Jaume que cada nit ens mantenia informats i divertits veient-vos disfrutar a tots i totes. Moltès gràcies. Per cert aquest cap de setmana tota la familia ens hem reunit per a comentar les colònies i veure les fotos, la besàvia, els àvis , els pares, el germà, i els protagonistes( Jordi i Arnau). Bé un petit aclariment tots heu estat protagonistes, perque jo personalment he disfrutat veient-vos a tots. Adeu. Maria del Mar.

    ResponElimina
  2. La veritat és que han estat unes colònies molt divertides, tant pels nens com per nosaltres, els profes, que hem estat molt orgullosos de les felicitacions que ens han fet els "monis" dels nens! Visca l'Amistat!Irene

    ResponElimina
  3. Ooh veig que us ho passeu molt be tant a la classe com fora d'ella. També veig que heu aprés a construir eines prehistòriques, caram caram, quins alumnes tant espavilats i quin professor tant pacient.
    Ja ens anirem veient els dilluns a la tarda
    Edu

    ResponElimina
  4. A les colònies me va agradar fer activitats i el menjar també.

    Leo Claros.

    ResponElimina
  5. Les colònies van ser mol dibertides. peruqè vam fer 6 tallers. i també hi havia un bosc que em va agradar molt.

    Sara

    ResponElimina
  6. Les colonies me vaig divertir molt amb les activitats que hi havien. Wendy

    ResponElimina
  7. A mi les colonies em van agradar molt per que vam fer moltrs tallers iem van agradar per que eren molt divertits. Vam fer armes, foc, etc.

    ResponElimina
  8. Em van agradar molt les colònies i els tallers també. El menjar era molt bo. Els monitors eren simpoatics i l'ultim di avam fer un partit de futbol amb els monitors

    Marc

    ResponElimina
  9. A les colònies vaig fer molts amics el menjar també era molt bo i a l'ultim dia vam menjar arros i havia un parc i un bosc que servia per fer un joc de rastres.

    Paula

    ResponElimina
  10. A les colonies ens va agradar mol per que hi havia molts jocs guais i el menjar era molt i molt bo. Hi havia un parc molt gran un campd ef utbol. Les habitacions eren molt grans.

    Jordi

    ResponElimina
  11. Me van agradar molt les colonies per que tenia un campde futbol i cada dia feia un gol.

    Facundo

    ResponElimina
  12. Em va agradar buscar les etiquertes del joc de nit. El bosc em va agradar molt.

    Santiago

    ResponElimina
  13. Vam jugar a futbol i havia un parc i ens ho vam passar mol be i vam ballar a la disco.

    Oriol

    ResponElimina
  14. A les colonies vam fer moltes activitata que em van agradar molt. la que me va agradar mes va ser el taller d'eines i de foc. no sabia com se feia i hi feien molt be. els monitors ens enxenyaven moltes coses. hi havia parc camp de futbol i havien lliteres per dormir el menjador vam fer la discoteca

    Adrià

    ResponElimina
  15. Des de les terres prehistòriques de Ca n'Oliver, la tribu dels monitors us diu Ukachaka-patapatapum! Van ser uns dies molt bonics i amb grups com el vostre dóna gust fer aquesta feina!
    Equip de Monitors de Ca n'Oliver!!

    ResponElimina
  16. oh que bonic Jaume! et felicitem
    tota l' escola eo eo! oe! eo eo oe! eo eo! oe oe oe!

    ResponElimina
  17. ens ho vam passar super bé a la casa de colònies Can´Oliver.Tot era molt prehistòric i la meva monitora preferida era l´Alèxia.

    ResponElimina
  18. les fotos són molt guays i divertides .et felicito!!!!


    verònica i keneth 4ta

    ResponElimina
  19. hola molt maca la web que m'ho vaig passar en gran a les colònies a i et aconssellot que no fagis o no intentis fer aquelles piruetes de break dance perque et faras molt de mal que ja no ets un nen com nosaltes vinga adeu

    ResponElimina
  20. Hola, Elena de 4rt. B!!! He vist el teu comentari i m'ha agradat molt.
    M'he d'entrenar molt per a ser un bon ballarí de break!!
    Tu en saps, de ballar- lo??

    És veritat, encara em faré mal. Ja no tinc edat, però ens ho vam passar bé, oi??

    EO, EO?


    Adéuuuuuu, Elena.

    Jaume

    ResponElimina