dimarts, 30 de juny del 2009

ET.......C´EST FINI!!!!



Ja ho veieu. La classe del Tiranosaure Rex està buida. Les cadires sobre les taules. La decoració ja no hi és. Encara hi ha la data a la pissarra del darrer dia que vam fer classe...









Tirem les cortines fins al setembre.



Quantes coses hem viscut, après i gaudit a la nostra classe!! I fora de la classe!!





Els darrers dies encara estàvem acabant feines: àlbums, treballs. Vàrem marxar ben carregats, oi?

Quines bosses que vau fer!! Genials!!




Sumes, les restes portant, les taules de multiplicar, les multiplicacions, alguna divisió, els verbs, es projectes, les redaccions, els dictats preparats,...





Les tutories, els valors, els grups interactius, la bossa de la sort, el quinto, els sortejos, les files,...



Ha estat un any molt intens, agradable i profitós.


Jo he aprés molt de tots i totes vosatres. M´heu ensenyat moltes coses!!


Us trobaré tant a faltar!!


L´any que ve a tercer. Estudieu molt i sobretot sigueu molt bones persones.


Un poeta català, en Miquel Martí i Pol va dir "serem allò que vulguem ser". Doncs es tracta d´això: de ser vosaltres mateixos.


MOLTES GRÀCIES a la gent que ha passat per la classe dels Tiranosaures: Marta, Amaya, Fede, David, Núria, Gerard, Alba, Marga...


MOLTES GRÀCIES als voluntaris i a la voluntària: Maria Rosa, Marc i David.


MOLTES GRÀCIES a la resta de mestres ( abraçades dedicades i petons càl-lids, tot amb molta complicitat) i personal de L´Amistat.


MOLTES GRÀCIES a les mares i als pares: hem passat moltes bones estones, tant a dins com a fora de l´escola.







MOLTES GRÀCIES!!!!!







a en Cortel, en Rodri, l´Ismapel, l´Urioli, en Jeffry, en Junívol, en Guanito, l´Abràmovitx, en Facundi, la Marieta, la Tabi, la Nada, en Pisac, en Marcos, la Sara Montiel, la Paulina Rubio, la Juditi, en Leonardo di Caprio, en George, l´Adri, la Sandri, en Passin, en Santiagol, la Güen i la Clau.


Sou els millors!!


VISCA LA CLASSE DEL TIRANOSAURE REX!!!






P.D: DEIXO EL BLOC OBERT, SI ALGÚ HI VOL FER UNA APORTACIÓ, ENDAVANT. SI L´ANY QUE VE ALGÚ O ALGUNA EL VOL CONTINUAR, AMB MOLT DE GUST LI PASSARÉ ELS PASWORDS.








12 comentaris:

  1. hola jaume soc en david r una pregunta continuaras ala escola del ceip amistat de figeras adeu siou

    ResponElimina
  2. Hola David!!!

    Com van les vacances? Espero que molt bé i que t´ho estiguis passant súper divertit!!

    En principi, ány que ve no estaré a l´Amistat. Voldria acostar-me una mica més a casa meva. Ja saps que visc molt lluny!! A veure si ho puc aconseguir.

    No oblidis de repassar el què hem fet aquest curs (tens tres quadernets a l´àlbum per anar fent). I lány que ve estudia molt, val?

    Vinga David, ni necessites mai alguna cosa ja ho saps. Dóna records als teus pares!!!!

    Adéuuuuuuu!!!!!

    ResponElimina
  3. Hola Jaume soc la Paula.


    Moltes falisitats,¿com va l'estiu?

    jo mu estic passan molt bé al casal les orenetes
    adéuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Hola Paula!!

    Moltes gràcies per la teva felicitació!!

    Mágrada molt que t´ho passis molt bé al casal.

    I tu,com estàs?

    Jo per aqui a casa, fent cosetes que durant el curs no es poden fer per que no hi ha temps (pintar,...).

    Apunt de fer tercer?

    M´ha agradat molt rebre el teu comentari.

    Dóna molts de records als teus pares!!!

    Bon estiu!!!

    Jaume

    ResponElimina
  5. hola Jaume jo no m,agrada al meu Samuel es molt dirtit al piscina al meu cosi es va alemanya 1 semana tan diertit estranyu coman
    les vacansas adeu

    ResponElimina
  6. Hola jaume cosastas ala picina al soc en david- rr tinc 9 vindras avureans acasa

    ResponElimina
  7. hola jaume tinc ala marce i be a quina escola estas com estas jo be i tu jo pensu que be

    ResponElimina
  8. hola Jaume soc l'Oriol. Et desitjo tota la sort del mon !!!!!! una abraçada ben forta,

    Oriol i família

    ResponElimina
  9. Hola Oriol!!

    Com va el curs? Espero que molt bé. Estudia moollllt!!!!

    Desitjo que tu també tinguis molta sort, ja que te la mereixes.

    Dóna records als teus pares i als companys i companyes de la classe.

    Adéuuuu

    ResponElimina
  10. Hola jaume com estas jo molt be ans faras una vista amistat

    ResponElimina
  11. Hola que es això, i qui es diu paula hoces? perqu'e jo tinc 12 anys vaig a primer de la eso i em dic paula hoces. Si laltre paula hoces veu això si vol que menvii un correu electronic: paulittahoces@hotmail.com

    Gracies

    ResponElimina
  12. Hola jaume Com Va al nadal espero que be vinga adeu torno ha teneir ala merce

    ResponElimina